Pristatymas ir grąžinimas

1. PREKIŲ PRISTATYMAS/ATSIĖMIMAS

Užsakydami prekes, galite pasirinkti pageidaujamą pristatymo būdą:

  1. Pristatymas į OMNIVA paštomatus

Kaina: 2,29 Eur

  • Siunta bus pristatyta per 2–3 darbo dienas nuo užsakymo pateikimo.
  • Gavus siuntą, SMS žinute gausite terminalo atrakinimo kodą.
  • Siunta saugoma terminale 7 dienas. Neatsiėmus per šį laikotarpį, siunta grąžinama į sandėlį. Papildomai sumokėjus, galimas pakartotinis pristatymas į adresą arba paštomatą.
  1. Pristatymas į LP EXPRESS paštomatus

Kaina: nuo 1,89 Eur (priklauso nuo siuntos svorio)

  • Pristatymo terminas – 2–3 darbo dienos.
  • Apie pristatytą siuntą informuosime SMS žinute su terminalo kodu.
  • Siunta saugoma 3 dienas. Neatsiėmus – grąžinama į sandėlį. Galimas pakartotinis pristatymas už papildomą mokestį.
  1. Pristatymas į Lietuvos pašto skyrių

Kaina: nuo 3,50 Eur (priklauso nuo siuntos svorio)

  • Pristatymo terminas – 3–5 darbo dienos.
  • Apie pristatymą informuosime SMS žinute.
  • Siunta saugoma skyriuje 10 dienų. Neatsiėmus – grąžinama į sandėlį. Galimas pakartotinis pristatymas.
  1. Pristatymas per DPD kurjerį į namus

Kaina: nuo 5,50 Eur (priklauso nuo siuntos svorio)

  • Siunta pristatoma per 1–2 darbo dienas nuo užsakymo pateikimo.
  • Kurjeris dažniausiai susisiekia prieš atvykdamas.

 

Papildoma informacija:

  • Užsakymo metu privalote nurodyti tikslų pristatymo adresą bei asmenį, kuris priims siuntą.
  • Jei prekės pristatytos nurodytu adresu remiantis jūsų pateiktais duomenimis, tačiau negalite jų priimti, pretenzijos dėl pristatymo netinkamam asmeniui nepriimamos.
  • Prekių pristatymo mokestis skaičiuojamas atsižvelgiant į pasirinkto būdo tarifą, siuntos svorį ir pristatymo vietą.
  • Pristatymas į Kuršių Neriją apmokestinamas papildomai.
  • Prekių priėmimo metu patikrinkite siuntos būklę kartu su kurjeriu. Esant pažeidimams, būtina tai pažymėti siuntos perdavimo–priėmimo dokumente ir surašyti laisvos formos aktą.
  • Pasirašius priėmimo dokumentą, laikoma, kad siunta perduota tinkamos kokybės, be trūkumų.
  • Įmonė neatsako už vėlavimus, jei jie įvyko dėl nuo mūsų nepriklausančių aplinkybių ar dėl gavėjo kaltės.
  • •     Jei prekės negali būti pristatytos laiku dėl trūkumų ar kitų kliūčių, apie tai informuosime, o jūs galėsite pasirinkti, ar laukti, ar atšaukti užsakymą bei atgauti pinigus.

2. PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS

  • Prekes galite grąžinti per 14 kalendorinių darbo dienų nuo prekės gavimo.
  • Prekė turi būti grąžinta nepažeista.
  • Grąžinama prekė turi būti kruopščiai supakuota, kad nebūtų pažeista siuntimo metu (dažniausiai pakuotė kurioje buto gauta prekė nėra tinkama gražinimui).
  • Grąžindami prekes parašykite prašymą grąžinimui, jis turi būti laisvos formos su nurodyta data, taip pat jame turite nurodyti savo asmeninės banko sąskaitos numerį ir pasirašyti, jeigu pageidaujate, kad pinigai už grąžintą prekę būtų pervesti į banko sąskaitą.
  • Per 5 kalendorines dienas nuo jūsų grąžintos prekės gavimo, išsiųsime jums naują prekę arba grąžinsime pinigus.

Brokuotos prekės keitimas:

  • Jei prekė brokuota, jūs galite grąžinti prekę arba pakeisti ją į kitą. Norėdami pakeisti prekę į brangesnę, turėsite sumokėti kainų skirtumą. Jei keičiama prekė bus pigesnė už pirmąją, mes grąžinsime jums kainų skirtumą.
  • Broku nėra laikoma dėl netinkamos priežiūros, laikymo, naudojimo atsiradę mechaniniai pažeidimai, prekės išvaizdos pokyčiai ar natūralus nusidėvėjimas.

Prekės atgal nepriimamos, jei:

  • Buvo sugadintos.
  • Dėl netinkamo laikymo, naudojimo, priežiūros prarado prekinę išvaizdą.
  • Nuo jų buvo nuimtos originalios etiketes ar detalės.

Skundų ir žalos atlyginimo tvarka:

Pirkėjas manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-001402 Vilnius, www.vvtat.lt) arba į teismą. Prašymus ar skundus pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.

Scroll To Top
  • Meniu
  • Kategorijos
Uždaryti
Pradžia
0 Mėgstamiausieji

Jūsų Krepšelis 0

Uždaryti

Krepšelis tuščias.

Tęsti Apsipirkimą